NO10K Postat 14 september 2015 Postat 14 september 2015 Jag har skickat in 4 låtar till svenska uttagningen och 1 till den finska. Du? /J
Den Gode Postat 14 september 2015 Postat 14 september 2015 Jag har skickat in 4 låtar till svenska uttagningen och 1 till den finska. Du? /J Skriver du dem själv? Måste man inte va en 5-6 upphovsmän för att ha en chans.
NO10K Postat 14 september 2015 Trådstartare Postat 14 september 2015 En är jag solo på, text/musik och demosång (Christer kommer att smälta som smör!) och de andra är lagarbete (max 3 i laget). /J
slejnard Postat 14 september 2015 Postat 14 september 2015 Kul. Har faktiskt aldrig provat. Var skickar man till de olika länderna? Måste man gå genom ett förlag?
laban1 Postat 15 september 2015 Postat 15 september 2015 De flesta som inte känner Björkman eller har ett större bolag/förlag i ryggen från start, har nog lagt ner tanken sedan flera år tillbaka. Kan vara därför du fått liten respons. Eller så ligger dom och lurar i startgroparna. Lycka till med låtarna 🙂
Naymari Postat 15 september 2015 Postat 15 september 2015 (redigerat) Har ett finger med i spelet på 3 låtar till årets uttagning. Förhoppningsvis kommer man med. 🙂 Redigerat 15 september 2015 av Naymari
berch Postat 15 september 2015 Postat 15 september 2015 Känner inte Björkman och har inget förlag i ryggen så ingen större idé att skicka ina nå´t.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.