magnus83 Postat 2 september 2015 Postat 2 september 2015 Har haft lite tid över så jag slängde ihop en liten trudilutt. Närmare bestämt våran nationalsång! 🙂 Vad tycker ni? Låter det OK, eller finns det massor att fixa? I så fall hojta gärna till och säg vad som ska ändras 🙂 Cheeeeers!!!!!!! [soundcloud]https://soundcloud.com/nestergaard/du-gamla-du-fria-sveriges-nationalsang-metal-version[/soundcloud]
magnus83 Postat 3 september 2015 Trådstartare Postat 3 september 2015 Körde några småändringar lite här och där i låten, vad tycks?
magnus83 Postat 10 september 2015 Trådstartare Postat 10 september 2015 Jag fortsätter min monolog... Slängde upp låten som den var på Spotify för skojs skull :-)
Måsart Postat 10 september 2015 Postat 10 september 2015 Jag har endast lyssnat i ett par billigare lurar, i dom låter mixen bra. Det är dock något med kombinationen nationalsången + rock/metal som ger mig rysningar (på fel sätt). Men din mix låter gött! Bra lir.
magnus83 Postat 11 september 2015 Trådstartare Postat 11 september 2015 Kul i alla fall att du tyckte mixen lät bra! 🙂 Mindre kul att du får rysningar av den dåliga sorten... Anledningen till att jag gjorde just nationalsången var för att det är så "förbjudet" att sjunga den, spela den eller ha något med den att göra. Eller något annat Svenskt med för den delen. Börjar bli trött på det... så jag gjorde denna!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.