Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

För två år sedan så uppgraderade jag från Cubase AI till Elements 7. Kan jag nu idag uppgradera från Elements 7 till nya 8an ?

Eller måste det vara en "full version från början" ?

Annons
Postat

Ok även fast min 7a är en uppgradering från ai ?

Vet att jag köper den på hemsidan men undrar om det går att uppgradera från en redan uppgraderad version.

Postat

Jag har ju 7an som jag fick när jag uppgraderade från AI som följde med ljudkortet.

Postat

Jag har ju 7an som jag fick när jag uppgraderade från AI som följde med ljudkortet.

I Steinberg shop ser det inte ut att vara några problem. Om du trots Claes svar är osäker är det väl bara att dra iväg ett mail till Steinberg och fråga.

Postat

Det är bara att du markerar din nuvarande version i webshopen, som den version du uppgraderar från. Du ska alltså glömma vad du ursprungligen har uppgraderat från eftersom det är irrelevant när du har uppgraderat från den.

En sak ska du däremot inte glömma - och det är att du har en uppgraderingskedja, så du kan aldrig sälja vidare någon av de versioner du har uppgraderat från, utan de är villkoret för att din nuvarande licens är giltig.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.