Gäst Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 För två år sedan så uppgraderade jag från Cubase AI till Elements 7. Kan jag nu idag uppgradera från Elements 7 till nya 8an ? Eller måste det vara en "full version från början" ?
Claes Holmerup Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 Alla uppgraderingar hanteras på Steinbergs hemsida numera, så du kan inte köpa en sådan uppgradering i någon butik, men visst går det att uppgradera från Elements 7: http://www.steinberg.net/en/shop/cubase.html 🙂
Gäst Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 Ok även fast min 7a är en uppgradering från ai ? Vet att jag köper den på hemsidan men undrar om det går att uppgradera från en redan uppgraderad version.
Claes Holmerup Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 Det som är intressant är vilken version du har nu. Du kan ha hur lång uppgraderingskedja som helst, så det är inga problem. 🙂
Gäst Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 Jag har ju 7an som jag fick när jag uppgraderade från AI som följde med ljudkortet.
Den Gode Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 Jag har ju 7an som jag fick när jag uppgraderade från AI som följde med ljudkortet. I Steinberg shop ser det inte ut att vara några problem. Om du trots Claes svar är osäker är det väl bara att dra iväg ett mail till Steinberg och fråga.
Claes Holmerup Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 Jag har ju 7an som jag fick när jag uppgraderade från AI som följde med ljudkortet. Det är bara att du markerar din nuvarande version i webshopen, som den version du uppgraderar från. Du ska alltså glömma vad du ursprungligen har uppgraderat från eftersom det är irrelevant när du har uppgraderat från den. En sak ska du däremot inte glömma - och det är att du har en uppgraderingskedja, så du kan aldrig sälja vidare någon av de versioner du har uppgraderat från, utan de är villkoret för att din nuvarande licens är giltig.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.