Gäst Postat 19 augusti 2015 Postat 19 augusti 2015 Har installerat Celemony Melodyne men Logic hittar den inte. Vet någon hur jag ska göra så Logic hittar mina pluggar ? Ska jag installera som VST eller AU ?
Gäst Postat 19 augusti 2015 Postat 19 augusti 2015 au Men Logic hittar inte den oavsätt om jag installerar VST eller AU.
D200 Postat 19 augusti 2015 Postat 19 augusti 2015 Är den installerad som 32 bit? Prova att högerklicka på programmet Logic och bocka i "Starta i 32 bitar" eller nåt och starta det sen, kan funka.
KillwithSkill Postat 19 augusti 2015 Postat 19 augusti 2015 Är den installerad som 32 bit? Prova att högerklicka på programmet Logic och bocka i "Starta i 32 bitar" eller nåt och starta det sen, kan funka. Det går inte. Logic Pro X är ren 64-bits applikation. Det gick förut i Logic Pro 9. Tror felet ligger i OSX Yosemite... Tips till TS är att gå in på supporten och kolla deras ev beta-downloads. Det verkar vara strul med just operativet. Men en fix är väl på gång.
ruffy549 Postat 20 augusti 2015 Postat 20 augusti 2015 Finns ett program som heter 32 Lives. Det "återupplivar" dina 32-bits pluggar så de funkar i Logic pro X! Funkar klockrent för mig. Kolla in det!🙂 http://www.32lives.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.