rockstone Postat 12 juli 2015 Postat 12 juli 2015 Brukar spela in gigen med antingen min vanliga sony videokamera. eller en zoom q 3, men den tillhörande videoredigeraren funkar inte i windows 8 har ja upptäckt nu. Finns det något bra program som man kan redigera och klippa ihop filmerna med i pc, windows movie maker tar ej zoom filmerna, då måste man ha quicktime..............Enkelt bra program som tar många format!
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 12 juli 2015 Postat 12 juli 2015 Movavi videoeditor tror jag den heter, inte gratis men inte dyrt. Tror dom har både PC och Mac versioner av programmet. Dom har flera bra enkla billiga användbara program och som dessutom är ganska snabba. Sen kan det gå att byta/redigera/lägga till ljud och via ditt inspelningsprogram om du har tur, det går i Logic i alla fall men jag kan inte tänka mig att Logic är unikt i det avseendet.
Ziggy Postat 13 juli 2015 Postat 13 juli 2015 Köpte Adobe Premiere Elements 13 för under tusenlappen, funkar utmärkt. Som en stor variant av Moviemaker ungefär. Annars kan du säkert få tag på ett gratisprogram som konverterar dina filer till tex avi eller wmv som Moviemaker stöder, för det är inget fel på Moviemaker för enklare grejer.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.