Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag får typ två sekunders fördröjning i lurarna! Vad beror det på?! Nån jävla inställning är det...

Vidare, var väljer jag att datorn, en Mac, ska spela in från en extern mikrofon istället för den inbyggda?!

Annons
Postat

Jag vet... Men jag är basic. Och kanske den mest otekniska människa på denna jord. Dock ska inte detta faktum stoppa mig. Inte heller nedsättande kommentarer. Jag kanske är hjärnslö?

Postat (redigerat)

Du kanske måste glutta i en sån där ...vad heter det...hmmm...manual? Det är väldigt basic frågor du kommer med.

Så, var någonstans ligger nivån på dem frågor vars svar du bemödar att frälsa detta forum med?

Redigerat av DigRules
  • Gilla 1
Postat (redigerat)

Så du vet alltså inte ens din egen nivå när du tycker att frågor är acceptabla att ge vettiga svar på?

Huvudet, inte huvet...om vi skall hålla på och märka ord.

Edit: Lite mindre sandlåda...

Redigerat av DigRules
  • Gilla 1
Postat

Jag håller med Knuff. Det är så låg nivå på forumet så man kan likna det med att gräva i soptunnor efter mat.

Förtydliga gärna din liknelse.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.