Jon Rinneby Postat 19 juni 2015 Postat 19 juni 2015 (redigerat) God vänner, jag bjuder upp till dans! https://soundcloud.com/latsaspoeten/sommar Sommaren är här Men allting känns sådär Lite varmt lite kallt Barn som gråter överallt Men nu är sommarn här Och du ska vara kär Plocka blommor i en krans Bjud upp en främling ta din chans Sommaren är här Men någon står och svär Båten läcker ut och ro Leta upp ett getingbo Ja nu sommaren är här Ladda ett gevär Skjuter prick, prickig hud Dansa runt i blomsterskrud Snart är sommarn slut Så koppla av och njut Fyra veckor går ju snabbt Vila upp hinner du knappt När sommaren är slut Blir allting som förut Men gråt nu ej min kära vän Vi träffas snart igen mvh Låtsaspoeten Redigerat 19 juni 2015 av Yllet
Den Gode Postat 20 juni 2015 Postat 20 juni 2015 Jag kan tyvärr inte spela låten. Inte heller om jag går in på Soundcloud. Synd. Texten är så där vriden som mina egna brukade va.
Jon Rinneby Postat 20 juni 2015 Trådstartare Postat 20 juni 2015 Jag kan tyvärr inte spela låten. Inte heller om jag går in på Soundcloud. Synd. Texten är så där vriden som mina egna brukade va. Märkligt, tyvärr finns den bara på den länken för tillfället. Funkar för mig i alla fall, kan ju vara soundcloud som knasar... /Jon
Den Gode Postat 20 juni 2015 Postat 20 juni 2015 Nu funkade det. Riktigt bra. Fick nästan lite Prefab Sprout-vibbar på vissa ställen i låten. Då återstår bara att analysera texten.
Jon Rinneby Postat 20 juni 2015 Trådstartare Postat 20 juni 2015 Nu funkade det. Riktigt bra. Fick nästan lite Prefab Sprout-vibbar på vissa ställen i låten. Då återstår bara att analysera texten. Tack, faktiskt lyssnat väldigt lite på Prefab Sprut, men jag tar det som en komplimang 🙂 /Jon
Jon Rinneby Postat 20 juni 2015 Trådstartare Postat 20 juni 2015 Skitmysig fin liten låt där! Bockar och bugar! 😎 /Jon
Den Gode Postat 20 juni 2015 Postat 20 juni 2015 Tack, faktiskt lyssnat väldigt lite på Prefab Sprut, men jag tar det som en komplimang 🙂 /Jon Det är det instrumentala/körpartiet jag menar. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.