Stukhulm Postat 11 juni 2015 Postat 11 juni 2015 Hej, jag har ett sjukt stort problem. Frustrationen har nått den grad att jag faktiskt inte vet var jag ska ta vägen.. Efter 12 timmar på ett projekt så bestämmer sig FL att bara lägga allting ur synk, jag vet inte hur. För det spelar ingen roll hur mycket jag zoomar in i playlisten så är det fortfarande ingenting som syns. Någon som kan hjälpa till? Tack på förhand...
Rajly Postat 6 juli 2015 Postat 6 juli 2015 (redigerat) Hej! Se denna video så kanske den hjälper https://www.youtube.com/watch?v=rWnyXTlQ91w Redigerat 6 juli 2015 av Rajly
eligolf Postat 19 juli 2015 Postat 19 juli 2015 Hade liknande problem själv en gång. Spelade in trummor på mitt midikeyboard och allt lät bra. Fortsatte att lägga in andra instrument och det lät fortfarande bra. Helt plöstligt fick FL för sig att lägga en delay eller liknande på trummorna så de hamnade efter. Flyttade noterna i pianorollen tills det lät bra men efter ett tag fick dom delay på sig ändå. Störande
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.