Jump to content
Annons

Tar ett halvt liv att ladda sidorna

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Tagga ner lite med reklamen snälla det tar ju evigheter innan sidorna laddar på ipaden. Speciellt på "första" sidan innan man kommer till själva forumet är det bedrövligt. Innehållet det vill säga det man faktiskt vill läsa typ plug tipsen och liknande stånkar och stönar och försöker ladda men reklamen har mega förtur tydligen så ofta orkar jag inte vänta och stänger ner skiten helt enkelt.

Annons
Postat

Skumt, på min iphone upplever jag inte att det tar tid. Kör du via wifi eller 3G nätet?

Med vänlig hälsning

Anders

Postat

Det går nog snabbare med Iphone än med Ipad då Iphone automatiskt använder den mobilanpassade versionen av forumet. Längst nere på sidan på båda varianterna går det att växla till den version som funkar bäst. Jag föredrar fullversionen framför mobilversionen. Men så gillar jag att vänta på att alla animationer ska ladda färdigt.

Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Jag kör wifi och så vitt jag tror så kör jag på chrome versionen inte mobil, jag brukar i alla fall försöka hålla mig till inte mobilversioner av de forum jag är medlem på så jag känner igen menyer och sånt. Jag minns inte hur jag gjorde med studio första gången jag gick hit på plattan men det kanske bara blir per automatik hur det funkar när det gäller det vilket inte verkar vara helt ovanligt nu för tiden.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.