Gogg Postat 16 april 2005 Dela Postat 16 april 2005 Tjena! đ Ville bara tipsa om http://www.hamsterpaj.net/annat/julrim.php Skitbra om du sitter med en lĂ„t och inte kommer pĂ„ vad t.ex. Gura rimmar pĂ„? Sök hĂ€r sĂ„ fĂ„r du fram: aura fura tjura kura skura lura klura mura sura tura faktura Finns det nĂ„gra mer sĂ„nna hĂ€r sidor? Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
milton Postat 16 april 2005 Dela Postat 16 april 2005 (redigerat) Finns det nÄgra mer sÄnna hÀr sidor? Ett besök hos min gode vÀn avslöjar ett gÀng till. Man ser dock begrÀnsningarna, gura - aura rimmar vÀl sÄdÀr... Redigerat 16 april 2005 av milton Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 18 april 2005 Dela Postat 18 april 2005 Finns det nÄgon sida med engelska ord ocksÄ? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Ken KĂ€ngström Postat 18 april 2005 Dela Postat 18 april 2005 Finns ju inga precers ord att rimma pĂ„... Fy va kasst. đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 18 april 2005 Dela Postat 18 april 2005 Finns det nÄgon sida med engelska ord ocksÄ? www.rhymezone.com Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
el_paco Postat 14 maj 2005 Dela Postat 14 maj 2005 Sök pĂ„ "rimlexikon" eller "rhyme dictionary" sĂ„ finns det massor.. Vet att det finns rimlexicon i bokform ocksĂ„, har för mig Bonner har gett ut ett bl.a. đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 14 maj 2005 Dela Postat 14 maj 2005 (redigerat) Eller skit i det. Som dom flesta andra freestylerappare sÄ har jag aldrig öpnat ett rimlexikon. Det kommer liksom av sig sjÀlv. Sen har jag till skillnad frÄn andra freestylerappare lyckats applicera detta pÄ popmusik, & fÄtt mad cash utan lexikon. Kan ni inte rekommendera "Bonniers stora lexikon om hur man skriver en hit" istÀllet. Eller sÄ kan ni frÄga Danny Cort. EDIT; hur fan fick dom GURA att rimma pÄ AURA? Redigerat 14 maj 2005 av Danny Cort Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.