Jump to content
Annons

FL 12 "This plugin failed to load"

Recommended Posts

AtoneMusic (oregistrerad)
Postat

Hej! Jag har nu använt Fl studio 12 som min "Main software" och har haft väldigt mycket problem. Jag har haft problem som att den inte har hittat mina zip samples och sånt, men nu har den fan gått för långt asså... Igår när jag och min musik partner skulle fortsätta på en låt som bara var ett drop som var grymt, så står det på ALLA plugins som var 12 sylenth, 5 spire och 3 nexus inte kunde ladda.. "This plugin has failed to load"... Jag kan fortfarande lägga till samma plugins i samma projekt. Exakt samma sak hände med en annan liten flp igår men jag brydde mej inte då. Finns det någon lösning på detta problem, eller behöver jag klicka replace på alla?? Tacksam för snabba svar... 🙂

// Jakob

post-38022-0-24056600-1431150509_thumb.png

• 4 veckor senare...
Annons
Postat

Jag har exakt samma problem, vissa går inte ens att trycka reload på. Detta händer även på effect plugins :/

Postat

Mycket sådana problem har jag också upplevt förut. Men när jag köpte FL och alla dessa plugins ni nämner så försvann problemen.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.