Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Det är så att jag är påväg att flytta ut från rummet där jag haft min hemmastudio och som vanligt gjorde man lite förhastade saker förra sommaren utan att tänka ett steg längre och satte upp all isolering med thomanns "contact glue" rakt på väggar och tak.

Nu sitter det limm och isolerings rester över hela rummet... Väggarna är iförsig inte så svårt att fixa då tapeten de sitter på ändå är i rätt dåligt skick så där skulle man bara kunna ta bort första lagret tapet och antingen måla eller lägga ny tapet MEN taket? Hur går jag tillväga på bästa sätt här för att få bort limmet och isolerings resterna? Finns det något medel eller liknande som tar bort sånt här?

Jätte tacksam för hjälp.

Mvh

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Det blir nog till att slipa, spackla och måla taket med. Men om du ändå måste göra det med väggarna så går det nog av bara farten. 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.