Jump to content
Annons

Recommended Posts

• 3 veckor senare...
Annons
Postat (redigerat)

Dock inget nytt med denna typ av appar förutom att tekniken kunnat förfinas på vägen.

Airdisplay har funnits i ett par år men när jag köpte min version 2 för 1 1/2 år sen funkade inte kommunikationen helt 100

och det blev 2 veckors support-tjafs innan jag fick pengarna tillbaka. har man inget bra Wifi blir det skakigt och instabilt + massor med irritation

Dessutom måste man tänka på det här med vilken router man har för det är ungefär 50/50 att det funkar ihop

om man inte har 100% Mäckintåsh verifajd prodakts i sitt hem ( kör själv med en blandning av PC /Mac / Android / Arduino m.m

Airdisplay 2 gillade inte min hyffsat avancerade Netgear råjter och displayen uppdaterades efter nån minut eller 2..

annars är det grymt om man inte sitter vid datorn och arbetar, typ sitta i skönsoffan o lyssna på sin heta mix, sitter vid trummorna o ska tracka..

Finns grymt många användningsområden för en remote-app på en padda och man blir lätt bortskämd när det funkar

Redigerat av Lundin
Postat (redigerat)

Jo det har funnits en del, har själv lite olika varianter, men den här just gillar jag då det man drar in i iPaden kan man och tappa på och styra. En del är ju bara en extra skärm och en del är bara en remote. Den här är ju så smart att det man drar in i ipaden kan man oxå styra med fingrarna. Det går ju även att dra in andra program och appar, det styr inte bara ett visst program utan det man ser i ipdaen kan man oxå styra över.

Tycker det är rätt maffigt! 🙂

Redigerat av KillwithSkill

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.