Jump to content
Annons

Är detta bra?  

5 röster

1. 1. Är detta bra?

• Bra
      1
    • Sådär
      2
    • Dåligt
      0
    • Uselt!
      0

Recommended Posts

Postat

* LÅTNAMN: Torn (And Heart)

* ARTIST/GRUPP: Pelle Ramberg

* GENRE: Pop

* LÅTLÄNGD: 2:16

* KOMPOSITÖR: Nathalie Imbruglia

* PRODUCENT: Pelle Ramberg

* EV. MEDVERKANDE: -

* INSPELNINGSÅR: 2005

* FORMAT: Mp3

* STORLEK: 5.21mb

* STATUS: Skiss

* LÅTLÄNK: http://gah.se/~pelle/

Annons
Postat

Lite för mycket mainstream för min smak,,,,men det låter ju helt OK så inget att klaga på rent inspelningstekniskt....introt funkar och skapar lite spänning men den försvinner i versen....

Edit: Bara min högst personliga uppfattning

Postat

Man får inte lägga upp covers här. Studio forum måste då betala STIM-pengar.

Sorry guys! Låter ju proffsigt annars... 😄

Postat

Jag tycker att "bilden av allt" är roligare att lyssna på. Den låter 80-tal. Lite kort iofs.

Imbruglia låtarna låter kanon, men just coverlåtar känns tyvärr mest som skåpmat men ni har ändå lyckats bra. Mainstream på hög niva mao.

Nu återstår bara arbetet med att komma på nya låtar, både arrangemanget, sången och gitarren har ni klarat av galant.

Postat
Man får inte lägga upp covers här. Studio forum måste då betala STIM-pengar.

Sorry guys! Låter ju proffsigt annars... 🙂

Men låten "ligger" väl inte här, den är väl HELT länkad till en annan sida, eller?

Postat

Ja...både bra och "sådär": originallåtens lilla originalitet har försvunnit utan att ni har lagt in någon egen personlighet, vad jag kan höra -- men det är ju fint gjort! Jag gillar kombinationen av "pojk/flickröst".

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.