Lindeberg Postat 15 april 2005 Postat 15 april 2005 (redigerat) Imorgon spelar P3 Lab ännu en Bevlar-låt, Nattvaktarens "Lamb's Bread" som vi släppte för några månader sedan. Slå på P3 cirka 20.55 och hurra för er favorit! Den ursprungliga skryttråden (förlåt förlåt... ) hittar ni här. Grattis Nattis. 😄 edit: Lamb's... var ju en forumdemo en gång i tiden också. Tråden hittas här! Redigerat 15 april 2005 av Dumb Dan
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 15 april 2005 Postat 15 april 2005 Grattis Bevlar och grattis nattvaktaren. Det har blivit någon radiotimme totalt för bevlar snart, väl?
wonderboy Postat 15 april 2005 Postat 15 april 2005 Har den nertankad så jag lyssnar inte imorgon men jag hurrar för Nattis och Bevlar ändå! Hurra!
Danny Cort (oregistrerad) Postat 15 april 2005 Postat 15 april 2005 Grattis igen! Hur har Bevlar råd att köpa så mycket airtime??? & drogpropaganda på bästa sändningstid!!!
Danny Cort (oregistrerad) Postat 17 april 2005 Postat 17 april 2005 (redigerat) Köpa airtime på P3 Lab? Tror du missat något.. Om du bara visste hur mycket tid & pengar jag har lagt ned på att få låtar spelade i p3 lab... Nej just det, mina låtar hamnar ju på A-listan. Det är ju DEN som jag får betalt för. Redigerat 17 april 2005 av Danny Cort
nurfen Postat 17 april 2005 Postat 17 april 2005 Nu tror jag du missade vad jag skrev överhuvudtaget. Godnatt 😉
Kill All Autotuner Postat 18 april 2005 Postat 18 april 2005 Lambs bread ? det är väl knappast något av hans bättre alster .
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.