Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag heter Ingemar (32 år, Göteborg) och söker en sångerska (ålder spelar ingen roll) att jobba med då jag tänkte börja skriva musik för att pitcha in till andra artister. Om kemin finns så är jag gärna på att göra egna projekt också.

Har tidigare spelat i Nostra Love (exempel nedan) men soundet blir nog varierande, både elektroniskt och akustiskt.

https://www.youtube.com/watch?v=msHnk6tWZRA

Då jag hittar min största inspiration i ljud så ser jag gärna att du har nått man kan lyssna på för att höra din röst.

Är du intresserad och bor i Göteborg så hör av dig.

M.v.h.

-ingo

• 1 månad senare...
Annons
Postat

Hej.

Är en norsk artist går under namnet renate rubini, är nyinflyttad till Sverige och Göteborg.

Skriver och kompar det mesta själv, släppt flera EP med bland annat timbuktu och promoe, se länkar nedan. Dessvärre då jag är nyinflyttad har jag ej tillgång till riktig studio bara "hemmastudio"

Jag har hörts flitigt i norsk radio med olika låtar jag själv gjort och skulle väl säga att min röst är en blandning av Amy winehouse och adelè eller en engelsk laleh men du får själv bedömma vad du tycker.

Renate Rubini - I couldn't stay från hennes debutalbum sometimes

Renate Rubini - All of me från hennes debutalbum sometimes

Renate Rubini ft Timbuktu och promoe - hva vil du ha

dubinsky ft renate rubini - mind

mamasitas - skitzo, Renate Rubini gör stämma på refräng och sista versen

Hoppas vi hörs

Mvh

renate

• 4 månader senare...
Postat

Hej

Ja är intresserad sjung med er!!

Jag heter Kristina Blomstrand 30 år

skrivit egen text musik www.myspace.com/thenewchanse

eller www.myspace.com/kristinablomstrand

MVH Kristina

mobil 0737171677

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.