Broghard Postat 31 mars 2015 Postat 31 mars 2015 Hej hopp på er. Min imac är på g med 250gb ssd. Jag har en extern gdrive usb3 Funderar på det här med vart man ska ha logics content. Efter som jag i princip bara kommer kör ad drums å ez drums 2 tänkte jag låta allt ligga på ssd och lägga projekt på externa ? Så vitt jag förstår kan man inte säga till logic vilken plats man vill ha projekt folder utan måste köra alias / symlink Hur har ni gjort? Tippa å förslag för optimal lösning med det jag har? Glad påsk /Jesper
KillwithSkill Postat 31 mars 2015 Postat 31 mars 2015 Låt content's ligga på den interna. Det är bara nåt som skrivs dit en gång och inget mer. Dina projekt kan du köra på en externa. Precis när du startat ett projekt så spara det på externa på en gång så kommer prcis allt hamna där. Sen behöver du ju inte ladda ner precis allt till content. Du kan tom strunta att ladda ner det över huvud taget om du nu ändå bara ska köra AD och EZ..
Broghard Postat 1 april 2015 Trådstartare Postat 1 april 2015 http://www.g-technology.com/products/g-drive-professional-external-hard-drive
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.