leopard Postat 31 mars 2015 Postat 31 mars 2015 jag kopplade min iphone 4 till en gammal vista pc och man kunde se iphone enheten i datorn men inte innehållet i telefonen. vad kan vara fel?
D Vibe Postat 7 april 2015 Postat 7 april 2015 jag kopplade min iphone 4 till en gammal vista pc och man kunde se iphone enheten i datorn men inte innehållet i telefonen. vad kan vara fel? Fråga Apple... Tror man måste ha ITunes eller något annat löjligt för att kunna läsa filerna i telefonen via en annan enhet. Går ju inte ens att på enkelt sätt kolla filerna inne i telefonen om man kör ios..
D Vibe Postat 7 april 2015 Postat 7 april 2015 Har sett något om någon väg genom ftp-program för att fiska ut filer också..
leopard Postat 7 april 2015 Trådstartare Postat 7 april 2015 jag lyckades få fram iphone-filerna så att de syntes i datorn utan hjälp av i tunes. och då kunde jag överföra de till datorn vilket var vad jag ville göra. det var ett tag sen nu men jag tror jag bara hade filerna framme i telefonen när jag kopplade den till datorn och då syntes de.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.