Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej! Jag har gjort musik i ca 2 år nu och har fått mina låtar av att låta rätt bra.

Använder mig av Ableton Live 9 och gör all slags musik inom EDM.

Om ni är seriösa och vill samarbeta så kontakta mig på soundcloud eller här.

Det gör självklart inte ngt om man har olika program för det funkar att samarbeta andå. 🙂

Här har ni min soundcloud:

• 1 månad senare...
Annons
Postat

Tjabba 🙂 Letar efter någon att göra house med och gillade dina låtar. har spelat gitarr i säkert 15 år och vart med i olika band.Men har under tiden skrivit egna låtar och melodier som jag ville göra nått med så började med fl studio för typ 2 månader sen. märkte att det var riktigt kul och sitter i timmar varje dag och känner att detta skulle jag kunna satsa på.

eftersom det va nyligen jag började så har jag bara ofärdiga grejjer som jag jobbar med fortfarande men kan ju alltid skicka över nått smakprov. Min starka sida är melodier som jag även tycker är viktigast, droppen känner jag att där skulle jag behöva någon som kan kompletera mig och du hade riktigt skyssta ideer. så vill du kanske testa att göra nått ihop så hade det vart kul. hade fint 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.