hackeman Postat 17 april 2005 Dela Postat 17 april 2005 Nu vet jag! Smileyn är Grahns motsats! Kolla in Grahns avatar! Så här menar du: + 😉 = 😱 🙂 (det här inlägget funkar tills dess att grahn byter avatar 😉) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 17 april 2005 Dela Postat 17 april 2005 Nu vet jag! Smileyn är Grahns motsats! Kolla in Grahns avatar! Så här menar du: + 😉 = 🙂 (det här inlägget funkar tills dess att grahn byter avatar 😉) 🙂 Skitbra! Då vet man slutligen hur Grahn ser ut på riktigt! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 18 april 2005 Dela Postat 18 april 2005 Ni som säger "Laak-riis", säger Ni "kex" med k-ljud eller så som det skall uttalas? Hur säger Ni "kiosk"? Säger Ni det exakt som det stavas eller med det "sj"-liknande ljudet? Förresten tror jag att smileyn betyder: "Get your hands up, Motherfucker! Gimme all your goddamn money! Sjaaak-risssch? 😮 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 april 2005 Dela Postat 18 april 2005 Nu vet jag! Smileyn är Grahns motsats! Kolla in Grahns avatar! Så här menar du: + 😉 = 😛 (det här inlägget funkar tills dess att grahn byter avatar 😕) 😉 Skitbra! Då vet man slutligen hur Grahn ser ut på riktigt! 😄 🙂 ...nu blir jag tvungen att byta avatar bara för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 18 april 2005 Dela Postat 18 april 2005 Det låter väldigt bögigt att säga Laakris. Det är extremt bögigt att säga Laakrits. Normala människor (som inte bor i Stockholm) säger Lackriss. bög. Yup. I said it! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 18 april 2005 Dela Postat 18 april 2005 Jag säger Laaakris 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 18 april 2005 Dela Postat 18 april 2005 Tack, Hackeman, Demoniqus, Grahn och Osiris! Som jag har skrattat åt de senaste inläggen, lysande! Jag är egentligen ledsen men när jag läser de senaste inläggen i denna tråd blir jag änna lite glad igen!!!!! Hurra för våra humorister!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 april 2005 Dela Postat 21 april 2005 🙂😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.