Linus Postat 25 mars 2015 Postat 25 mars 2015 Pro Tools 12 (och Pro Tools Free) presenterades på NAMM i januari, men nu har Avid släppt programmet i sin butik. Det går att prenumerera på programmet för ca 3000 kr/år. Alla prenumeranter kan alltid uppdatera till den senaste versionen. Det går också att köpa en licens med en tidsbegränsad uppgraderingsplan och en ny licens kostar ca 10 000 kr. Avid Shop
Peter Roos Postat 25 mars 2015 Postat 25 mars 2015 Trevligt, tack för tipset! :-) Det var dock inte mycket information om själva 12:an, varför har de ingen upgrade från 11 och den kom ju för inte så länge sedan?
Anders F Postat 1 april 2015 Postat 1 april 2015 För min del så verkar inte pro tools 12 har mycket att komma med jämfört med version 11 och skulle i mina ögon mer vara en 11.x version. Nä, jag står nog över denna gång och väntar på nästa version som innehåller mer godis för pengarna. MVH Anders
derfkir Postat 1 april 2015 Postat 1 april 2015 Har nyligen betalat för PT11 men inte installerat än. PT12 ingår i köpet. Vad har ni för erfarenhet. Kommer PT12 ha barnsjukdomar som man vill undvika. Är det bättre köra på PT11 ett tag och vänta på en uppdaterad version av 12?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.