kalydy (oregistrerad) Postat 24 mars 2015 Postat 24 mars 2015 Det kommer vid 1:05 som brukar användas i slutet efter 4 bars och du ska lägga till något till ditt drop. Heter detta något speciellt, och vart kan man hitta såna loops, eller måste man göra det själv? Tack på förhand
Linus Postat 25 mars 2015 Postat 25 mars 2015 Det är ett helt vanligt trumfill. Det brukar finnas lite fills i de flesta samplingspaket med trumloopar.
fortoday Postat 25 mars 2015 Postat 25 mars 2015 Prova sök efter drum fills / huge snare / många gör sådana trumfill själva också utan att ta färdiga fills
Axh3ll Postat 23 maj 2015 Postat 23 maj 2015 (redigerat) Jag tror man brukar kalla det för en "Pryda Snare". Är ganska vanligt inom house/big room etc. Redigerat 23 maj 2015 av Axh3ll
kalydy (oregistrerad) Postat 23 maj 2015 Postat 23 maj 2015 Tjena! Har lärt mig ganska mycket sedan jag postade denna fråga, svaret på min fråga var "drum fill" inget ovanligt, finns många olika varienter... Pryda snare är dock inte en av dem, Pryda snare är bara 1 snare-slag med mycket reverb typ 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.