dancemusic Postat 14 mars 2015 Postat 14 mars 2015 Sångare här som söker låtar dance/electro Kommersiellt! Jag skriver gärna text och melodi, men behöver bra music. Har inspelningsmöjligheter hemma. Hör av er för röstprov
AtoneMusic (oregistrerad) Postat 14 mars 2015 Postat 14 mars 2015 Hej! Jag Skulle gärna kunna hjälpa dig med detta om du är tillräckligt bra 😄 Men lägg till mig på skype! Jakob.Atone
dancemusic Postat 23 mars 2015 Trådstartare Postat 23 mars 2015 Sångare med inspelningsmöjligheter, söker låtskrivare som vill samarbeta lite över nätet. Gärna lite Modern Talking/ Fancy stil Har lite 80-talsröst, syntigt så där... Jag skriver gärna text och melodi, om du har lite schysst musik!
Escaped Banana Postat 21 januari 2018 Postat 21 januari 2018 Jag har lite musik jag söker en sångare till. Sedan vill jag presentera det för musikbolag? Innan dess är inga pengar inblandade. Är du intresserad av att ge mig ett röstprov? Du skall inte vara rädd för gay musik?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.