Gustav2000 (oregistrerad) Postat 21 mars 2015 Postat 21 mars 2015 hej jag försöker få hem pluggen camelcrusher till datorn men deras hemsida verkar inte fungera över huvudtaget för mig. är det någon som har liknande problem och skulle någon vänlig själ eventuellt kunna dela pluggen med mig?
axeman Postat 21 mars 2015 Postat 21 mars 2015 De har väl blivit uppköpta av Apple så de finns väl inte längre, om jag minns rätt. Får väl se vad som händer med deras saker i framtiden.
Claes Holmerup Postat 21 mars 2015 Postat 21 mars 2015 //forum.studio.se/topic/108416-apple-koeper-camel-audio/page__hl__%2Bcamel+%2Baudio
Gustav2000 (oregistrerad) Postat 21 mars 2015 Postat 21 mars 2015 ok tack för svar! Någon som ha något bra tips på plug som alternativ till camelcrusher då jag finner många distplugins undermåliga?
joachime Postat 22 mars 2015 Postat 22 mars 2015 Har du kollat in pluggar från Soundtoys och Fabfilter?
Linus Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Om du går med i Splice (fortfarande beta, men här är en invite) så kan du gå till Free Plugins och på sidan för CamelCrusher finns pluggen för nedladdning, både Windows och Mac.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.