Ibanezrocker Postat 14 april 2005 Postat 14 april 2005 Tja! Hittade en låt på min datorn som jag skrev för ett bra tag sedan. Inget mästerverk men det saknar sång o därför vänder jag mig till er. Nå'n som har lust att lägga sång? hade varit kul... Om ni spelar in sången så lägg upp den här eller maila den till ibanez@malmo2.net eller spana in mig på msn, p_malmgren@hotmail.com... Låten: Your browser does not support the HTML5 audio tag Rock On!!! //Peter PS. Hoppas på många versioner...
karl Postat 15 april 2005 Postat 15 april 2005 Tja! Hittade en låt på min datorn som jag skrev för ett bra tag sedan. Inget mästerverk men det saknar sång o därför vänder jag mig till er. Nå'n som har lust att lägga sång? hade varit kul... Om ni spelar in sången så lägg upp den här eller maila den till ibanez@malmo2.net eller spana in mig på msn, p_malmgren@hotmail.com... Låten: Your browser does not support the HTML5 audio tag Rock On!!! //Peter PS. Hoppas på många versioner... Har du nån text da????annars halvschysst låt om än lite halvskumma sound 😉 Man kan ju göra ett försök 😉
Ibanezrocker Postat 15 april 2005 Trådstartare Postat 15 april 2005 tyvärr har jag inget text... är usel på texter så det är fritt fram att hitta på nå'tt eget... gör vad ni vill 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.