alexanderw Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Hej som rubriken lyder så söker jag en låtskrivare som skulle vara villig att skriva en låt text till mig 🙂 Såklart så tar vi all credits tillsammans men det är min största dröm, tänk på att den ska passa manlig röst. Skulle också vara intresserad för fler samarbeten i framtiden. Peace!
AtoneMusic (oregistrerad) Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Hej! Har ingen aning om vad för texter du vill ha fast det skulle vara as kul att vara med. Jag producerar även så jag kan kanske hjälpa till med det också 😉 Men bara lägg till min skype om det låter bra 😄 Jakob.forsbacka Soundcloud :
alexanderw Postat 9 mars 2015 Trådstartare Postat 9 mars 2015 Jag sjunger helst låtar som är mörka. Som ex. Sam Smith 😄 Ses på skype
carlbergs Postat 10 mars 2015 Postat 10 mars 2015 Stort fan av Sam Smith här! Skicka gärna ett PM med nånting du gjort så jag får höra din röst! 🙂 Cvrlberg
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.