Explendidos (oregistrerad) Postat 7 maj 2015 Postat 7 maj 2015 En fantastisk sang. Nydelig vokal, komposisjon og musikksammensetning og fremførelse! Denne er bare en glede å høre på...a real ear-candy!!
Onion (oregistrerad) Postat 20 maj 2015 Postat 20 maj 2015 Har man lite tid över är det ett ypperligt tillfälle att samarbeta över gränserna. Har medverkat på några olika samarbeten med varierat resultat. Jag gick med bara för att få lite övning/rutin på mina truminspelningar. Och nu börjar det låta riktigt hyffsat. http://www.kompoz.com/music/collaboration/526727
JohnRick Postat 20 maj 2015 Postat 20 maj 2015 (redigerat) Har varit med sedan 2009 tror jag. Ett par stycken av ett tjugotal har blivit s.k. Staff Picks vad jag minns. Kul att lira in förutsatt att det är bra musiker, men med tiden tryter tiden, man tröttnar på requests, och man har annat för sig som genererar inkomster. Inte varit på siten det senaste året. Dock kul om man har tid över. Finns ett antal typer som konstant återkommer i flödet. Ryan Lucas i exemplet "Someone" ovan har jag gjort ett par grejer med tex. Väldigt bra röst. Finns en bra skotsk basist också som man lirat mkt med. Funk och Zappa i fungerande symbios. Blir det för mycket 4/4 tröttnar man ju snabbt, av förklarliga skäl. Redigerat 20 maj 2015 av JohnRick
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.