The Mr Postat 14 april 2005 Dela Postat 14 april 2005 (redigerat) Nedlagd... Förklaring kommer snart! /The Mr... Redigerat 14 mars 2009 av The Mr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ambjörn Postat 14 april 2005 Dela Postat 14 april 2005 Bra initiativ! Jag har handlat en hel del hos Thomann (www.thomann.de), vilket alltid har varit både billigt och smidigt. Hälsningar / Ambjörn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 april 2005 Dela Postat 14 april 2005 (redigerat) ...ehum. Finns en del länkar på min sida oxå. mulink Använd dom oxå. 😳 Redigerat 30 maj 2006 av Grahn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 14 april 2005 Trådstartare Dela Postat 14 april 2005 Ingen mer som har någon att lägga till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 15 april 2005 Trådstartare Dela Postat 15 april 2005 (redigerat) Jag hade tydligen fel, jag trodde intresset skulle vara större för en sån grej. Nu har ju iofs stefans musik en sådan länklista fast större. Men tänk på det´. Vi skulle kunna ha en alldeles egen, helt för oss själva, här på forumet. En svindlande tanke ellerhur... 😱 Kom igen nu, ge mig era länkar! The Mr... 🙁 Redigerat 15 april 2005 av The Mr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pepsmann Postat 15 april 2005 Dela Postat 15 april 2005 Finns bara en. www.ebay.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 15 april 2005 Dela Postat 15 april 2005 Tyska Musik-service får ej glömmas bort! Har handlat där och dom har bättre priser än Thomann i många fall och är skitbra med servicen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sisältää Postat 15 april 2005 Dela Postat 15 april 2005 (redigerat) www.musicstorekoeln.de/ är billiga och bra när varorna finns i lager.. tvingas de beställa kan det gå en månad utan att något händer, lätt, och de blir dåliga på att svara på mail när man tjatat ett tag. Å andra sidan tar de inte dina pengar förens paketet går iväg. Redigerat 15 april 2005 av sisältää Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 15 april 2005 Dela Postat 15 april 2005 (redigerat) Hallå där! Vi har väll inte glömt vår egna lilla Claes?? http://www.holmerup.biz/ Jäkligt bra tråd. Passar bra för en nitning. 😄 Redigerat 15 april 2005 av Tokas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 15 april 2005 Dela Postat 15 april 2005 Under övrigt: Vendolin.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bassman Postat 16 april 2005 Dela Postat 16 april 2005 Jag har handlat många gånger på musicians-gear.com i tyskland. Låga priser och det har funkat bra varje gång hittills. Fråga: Varför har du satt JAM under "vanliga musikaffärer"? Den är ju lika mycket på nätet som musikbörsen. Jag har handlat där alla gånger utan att besöka butiken personligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 16 april 2005 Trådstartare Dela Postat 16 april 2005 Fråga: Varför har du satt JAM under "vanliga musikaffärer"? Den är ju lika mycket på nätet som musikbörsen. Jag har handlat där alla gånger utan att besöka butiken personligen. Jag var inne på detras hemsida nu, men jag kan inte se hur man kan "näthandla" där... The Mr... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sisältää Postat 16 april 2005 Dela Postat 16 april 2005 musicians-gear.com har folk varnat mig för. De ska vara utmärkta på många vis (billiga, framförallt) men strular något är det stor risk att man får ta skiten själv. De har tydligen företaget skrivet på någon laglös ö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 16 april 2005 Dela Postat 16 april 2005 http://www.halmenmusik.se/ Snygg hemsida i alla fall 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 16 april 2005 Dela Postat 16 april 2005 Mycke bra iniativ!! Thumbs up!!!!!! 🙂🙂😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vimsnisse Postat 21 april 2005 Dela Postat 21 april 2005 Jag har handlat en hel del hos Thomann (www.thomann.de), vilket alltid har varit både billigt och smidigt. Jag handlade på thoman och det var ett jävla krångel från början till slut.. Jag ville båda svartmåla och svartlista dom, men tack vare en tysk vän, så funkade det bättre. De förstod vad jag ville. Engelska funkar inte med tyskarna Skönt att din beställning fungerade bättre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 Fråga: Varför har du satt JAM under "vanliga musikaffärer"? Den är ju lika mycket på nätet som musikbörsen. Jag har handlat där alla gånger utan att besöka butiken personligen. Jag var inne på detras hemsida nu, men jag kan inte se hur man kan "näthandla" där... The Mr... 🙂 Njae, om du med näthandla menar att man kan lägga i en varukorg så finns inte det på JAM. Du måste maila varunummer och personuppgifter till dem om du vill beställa. Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 22 april 2005 Trådstartare Dela Postat 22 april 2005 Fråga: Varför har du satt JAM under "vanliga musikaffärer"? Den är ju lika mycket på nätet som musikbörsen. Jag har handlat där alla gånger utan att besöka butiken personligen. Jag var inne på detras hemsida nu, men jag kan inte se hur man kan "näthandla" där... The Mr... 🙂 Njae, om du med näthandla menar att man kan lägga i en varukorg så finns inte det på JAM. Du måste maila varunummer och personuppgifter till dem om du vill beställa. Håkan ...och då anser i alla fall jag att det inte är en nätbutik. The Mr... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ztevie Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 Har handlat från Musik-produktiv i Tyskland. Billigt, funkar bra. Svarar på mail samma dag... Inget att klaga på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hungry_daze Postat 7 maj 2005 Dela Postat 7 maj 2005 www.Birkamusik.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 maj 2005 Dela Postat 7 maj 2005 Hej! Vad sysslar ni med?! Det finns ju bara en affär... www.recordsbymail.com 😆 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jungman (oregistrerad) Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 http://www.spiral.se - För alla som tröttnat på "nya" Vendolin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Bra initiativ!! Den här tråden hade jag ju missat... Lägg till http://www.musikmarknaden.se? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Fråga: Varför har du satt JAM under "vanliga musikaffärer"? Den är ju lika mycket på nätet som musikbörsen. Jag har handlat där alla gånger utan att besöka butiken personligen. Jag var inne på detras hemsida nu, men jag kan inte se hur man kan "näthandla" där... The Mr... 😛 Njae, om du med näthandla menar att man kan lägga i en varukorg så finns inte det på JAM. Du måste maila varunummer och personuppgifter till dem om du vill beställa. Håkan ...och då anser i alla fall jag att det inte är en nätbutik. Ok, I see your point. ...men jag tycker faktiskt att deras sätt är bättre! Det är ju liksom svårt att pruta med ett internetformulär! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 10 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 10 maj 2005 Nu ær sidan uppdaterad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Luthman Kanske mer för företag som komersiella studios eller så.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Luthman Kanske mer för företag som komersiella studios eller så.... Säljer inte de bara till musikaffärer? Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 11 maj 2005 Dela Postat 11 maj 2005 Pssst... Borde inte musikmarknaden.se snarare ligga tillsammans med blocket, vendolin och gänget...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rasmus Postat 11 maj 2005 Dela Postat 11 maj 2005 http://www.hipromusik.se/ Bästa musikaffären i Malmö. Sen kommer Musikbörsen: http://www.musikborsen.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gogg Postat 15 maj 2005 Dela Postat 15 maj 2005 Kolla vad man kan hitta med en sökning på google! 🙂 http://www.mug.se/ Musik utan gränser! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.