Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hej Linus!

Jag är en kille på 15 år.

Jag personligen tycker att jag sjunger bra och har fått höra från andra att jag sjunger bra så jag antar att jag är duktig.

Har gått igenom målbrottet så har lite mörkare röst och har gjort flera andra låtar.

Om du vill så skulle jag kunna sjunga en sång för dig så du kan få höra, skulle mycket gärna ställa upp 🙂

Ses!

Postat

Aa jag har egen utrustning själv. Dock är jag inte så bra på att skriva låttexter så du få gärna fixa det eller så kommer du med förslag vad ungefär du har tänkt dig, så kan jag försöka

AtoneMusic (oregistrerad)
Postat

Hej! Om det är okej för dig skulle jag gärna vilja ändra några saker på låten. Jag kan även skriva texten! 😄

Min soundcloud :

AtoneMusic (oregistrerad)
Postat

Jo jag är ju rätt öppen för förslag, vad ska du ändra? 😎

Lägg till mig på skype så kan du ju skicka flp ! 😄 Känner lite att melodin skulle gå att ändra 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.