LinusB Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Som titeln säger så skulle jag behöva lite hjälp, i det här fallet med en specifik låt. Vad texten handlar om spelar in så stor roll, men jag ser gärna att den är på engelska. Är även öppen för fler samarbeten i framtiden. 🙂 Tack på förhand! Låten 1
alexanderw Postat 1 mars 2015 Postat 1 mars 2015 Hej Linus! Jag är en kille på 15 år. Jag personligen tycker att jag sjunger bra och har fått höra från andra att jag sjunger bra så jag antar att jag är duktig. Har gått igenom målbrottet så har lite mörkare röst och har gjort flera andra låtar. Om du vill så skulle jag kunna sjunga en sång för dig så du kan få höra, skulle mycket gärna ställa upp 🙂 Ses!
LinusB Postat 1 mars 2015 Trådstartare Postat 1 mars 2015 Hej, det lät trevligt! Har du utrustning och kan mixa själv? Om så är fallet så kan jag skicka över låten som jag vill ha hjälp med i det här fallet, så kan du göra ett försök! 🙂
alexanderw Postat 1 mars 2015 Postat 1 mars 2015 Aa jag har egen utrustning själv. Dock är jag inte så bra på att skriva låttexter så du få gärna fixa det eller så kommer du med förslag vad ungefär du har tänkt dig, så kan jag försöka
AtoneMusic (oregistrerad) Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Hej! Om det är okej för dig skulle jag gärna vilja ändra några saker på låten. Jag kan även skriva texten! 😄 Min soundcloud :
alexanderw Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Om du ska ändra på låten får du fråga Linus. Du får gärna skriva texten 😄
LinusB Postat 10 mars 2015 Trådstartare Postat 10 mars 2015 Hej! Om det är okej för dig skulle jag gärna vilja ändra några saker på låten. Jag kan även skriva texten! 😄 Min soundcloud : https://soundcloud.com/jakob-atone Jo jag är ju rätt öppen för förslag, vad ska du ändra? 😎
AtoneMusic (oregistrerad) Postat 10 mars 2015 Postat 10 mars 2015 Jo jag är ju rätt öppen för förslag, vad ska du ändra? 😎 Lägg till mig på skype så kan du ju skicka flp ! 😄 Känner lite att melodin skulle gå att ändra 🙂 Skype : Jakob.Forsbacka
LinusB Postat 10 mars 2015 Trådstartare Postat 10 mars 2015 Fast nu var det ju acapella jag var ute efter och inte att du skulle göra om min instrumental. Det verkar som att det uppstått någon form av missförstånd.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.