Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Ska se om jag inte kan låna en dator och improvisera fram något under morgondagen ändå. Haha! Nu velar jag ordentligt men jag vill verkligen vara med denna gång. Får väl använda telefonen att spela in på i värsta fall.

Postat

Jag har en låt, men måste med hustrun till Ikea och, Bauhaus och Ica.

Är inspelad och klar skall bara mixa lite. Skickar i kväll. Ok?

Postat

Oh, då ska jag se till att få med en låt jag också! Överger mitt ambitiösa 80-talsprojekt och kör på något enklare. Huvudsaken är att vara med känner jag. 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Kan du flytta den till deadline till söndag så lovar jag att hinna med ett bidrag? 😊

Tänkte köpa ett nytt Cubase i helgen. 🙂

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

Tack! Bokade en polares hemma studio med.för säkerhetsskull. 😉

Postat (redigerat)

Ska försöka göra en låt själv också. Får väl se om det blir något av det hela.

Redigerat av hellfog
k9 (oregistrerad)
Postat

Fördelen med retro är ju att man med fördel mixar lite kasettporta med. 😉

Sanning med viss modifikation iofs. 😆

• Gilla 1
Postat

Hej på er,

Har aldrig varit med på detta. Har en låt på gång som sannolikt lämnas på söndag 21:59...

Hur funkar det med publicering av låtarna och rättigheter? Nojjig? Pfft...

Allt gott!

/J

Postat

Hej på er,

Har aldrig varit med på detta. Har en låt på gång som sannolikt lämnas på söndag 21:59...

Hur funkar det med publicering av låtarna och rättigheter? Nojjig? Pfft...

Allt gott!

/J

Så länge det är du som har gjort låten så är du som har rättigheterna till låten.

k9 (oregistrerad)
Postat

Kunde inte logga in i söndags när jag försökte (runt sjutiden tror jag det var ) så jag missade deadline.. 😐

Postat

Kunde inte logga in i söndags när jag försökte (runt sjutiden tror jag det var ) så jag missade deadline.. 😐

Nä sajten var död där ett tag. Men den fick liv igen framåt kvällskvisten.

Vi får ha en egen minifestival när min röst kommit tillbaka så jag kan göra klart låten. 🙂

Postat (redigerat)

Nä sajten var död där ett tag. Men den fick liv igen framåt kvällskvisten.

Vi får ha en egen minifestival när min röst kommit tillbaka så jag kan göra klart låten. 🙂

Synd att ni missade deadlinen. Ni skulle ha sagt till, så hade jag väntat. Många var så heta på gröten att rösta annars hade jag lagt till er senare.

Redigerat av hellfog

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.