WhoIsRufus (oregistrerad) Postat 16 februari 2015 Postat 16 februari 2015 Rufus här, har egentligen kanske ett annat namn och gör kanske egentligen lite annan typ av musik. Gör ett nytt projekt under pseudonymet rufus, typ tropical house kan man väl kalla det. La precis ut första låten utan nån riktig push. vore kul om ni lyssnade! https://soundcloud.com/whoisrufus/vive-la-vie R
k9 (oregistrerad) Postat 17 februari 2015 Postat 17 februari 2015 (redigerat) Hej och välkommen hit! Inte riktigt min genre men jag hör inga konstigheter. Låter luftigt och lätt tycker jag. Bra balans i sång komp. Kompet bjuder på några små överraskningar även om det kanske känns lite väl "safe" i mina öron. Men jag antar att syftet varit att göra en hit snarare än ett konstnärligt stycke. Vilket ju i sig är ett konst stycke att lyckas med. Tor du är på väg med att skapa en hit här. 😉 Tycker att det är en ganska bra låt i en genre jag inte vanligtvis lyssnar på, så det är väl ett bra betyg ändå? Redigerat 17 februari 2015 av k9
WhoIsRufus (oregistrerad) Postat 17 februari 2015 Postat 17 februari 2015 Tack! 🙂 o tack för att du lyssnade!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.