Hakkuun Postat 12 februari 2015 Dela Postat 12 februari 2015 (redigerat) Fick veta att remixes inte är tillåtna här, ber om ursäkt för det! Redigerat 26 februari 2015 av Hakkuun Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mosray Postat 20 februari 2015 Dela Postat 20 februari 2015 Väldigt bra remix detta! 🙂 Den enda saken jag hittade i låten var att den kändes en aning otackt vid 0:48. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hakkuun Postat 20 februari 2015 Trådstartare Dela Postat 20 februari 2015 Väldigt bra remix detta! 🙂 Den enda saken jag hittade i låten var att den kändes en aning otackt vid 0:48. Hörde inte det förens nu faktiskt! Uppskattar att du tog din tid att lyssna på den! Tack! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mosray Postat 20 februari 2015 Dela Postat 20 februari 2015 Hörde inte det förens nu faktiskt! Uppskattar att du tog din tid att lyssna på den! Tack! 🙂 När man lyssnar på en melodi utan kick är det oftast väldigt svårt att höra det. Och sen när man läggger på kicken har hjärnan vant sig så då hör man inte det. Jag brukar i princip "lyssna sönder" mina låtar. Det negativa är dock att man tröttnar på dom då 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hakkuun Postat 21 februari 2015 Trådstartare Dela Postat 21 februari 2015 När man lyssnar på en melodi utan kick är det oftast väldigt svårt att höra det. Och sen när man läggger på kicken har hjärnan vant sig så då hör man inte det. Jag brukar i princip "lyssna sönder" mina låtar. Det negativa är dock att man tröttnar på dom då 😑 Ja det är en nackdel faktiskt, att man lyssnar sönder sina låtar innan de ens hunnit läggas upp :/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
van Caine Postat 21 februari 2015 Dela Postat 21 februari 2015 Det jag möjligen reagerade på är att hit-ljuden ligger väldigt högt, de blandar sig inte med helheten utan ligger som en helt annan låt på mycket högre volym. Låter bra i övrigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.