Gromit Postat 7 februari 2015 Postat 7 februari 2015 (redigerat) Hej! Nu har jag två låtar som behöver sång. Jag har inte skrivit/spelat in någon sångmelodi eller text, utan föredrar att en sångerska/låtskrivare gör detta. Låtarna är öppna för ändring, det är inte helt spikat att de måste låta till 100% som de gör nu. Om vi båda blir nöjda med slutresultatet är min tanke att skriva fler låtar i samma genre, helst ett helt "album". Samarbete kan ske via Internet, eller i Malmö, dock kan jag tänka mig att sätta mig på tåget om du bor nån annanstans i landet och vi behöver träffas. Här finns låtarna, de heter "Under the Stars" och "Now or Never": https://soundcloud.com/danyal-sweden Mvh Daniel Edit: Såg att många lyssnat på låtarna, givetvis får ni gärna kommentera. Konstruktiv kritik är alltid välkommen 🙂 Redigerat 7 februari 2015 av Gromit
Lina99 Postat 18 maj 2015 Postat 18 maj 2015 Hej! Jag är intresserade och skulle kunna sjunga. Bor ganska nära dig. Kontakta mig här: linahej@outlook.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.