Jump to content
Annons

Uppgradera till cubase pro8


Electricwizard

Recommended Posts

Annons
pme (oregistrerad)

Ja, du kan köra alla gamla versioner som har motsvarande "nivå" i alla fall av de med USB. Dvs till SX1. Kör du MAC så kommer intel/powerpc in i matchen också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad great, det betyder att jag som är i cubase 6 kan testa BÅDE 7,5 och pro8 och se vilket jag gillar bäst. Pro8 har många många trevliga funktioner jag är sugen på men vad jag läst så är det ganska mycket buggar också. 7,5 verkar lite stadigare. Någon som vill flika in här?

Skål på er!

Link to comment
Dela på andra sajter

Pro8 har många många trevliga funktioner jag är sugen på men vad jag läst så är det ganska mycket buggar också. 7,5 verkar lite stadigare.

C8 ger mindre berlastning på cpu än tidigare versioner

Redigerat av laban1
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur många här på studioforum är det som har huggit Cubase pro8 ( avskyr tillägget av pro förövrigt, känns mest som ett säljknep) och vad tycker ni om det? såg att någon sålde C8 på vend så någon var väl inte så nöjd där kanske.

Denna tråd kan såklart flyttas ifall den spårar utanför min frågeställning (som jag fick svar på).

Link to comment
Dela på andra sajter

pme (oregistrerad)

Hur många här på studioforum är det som har huggit Cubase pro8 ( avskyr tillägget av pro förövrigt, känns mest som ett säljknep) och vad tycker ni om det? såg att någon sålde C8 på vend så någon var väl inte så nöjd där kanske.

Denna tråd kan såklart flyttas ifall den spårar utanför min frågeställning (som jag fick svar på).

Jag är ganska nöjd. De har pajat remote controll för jag vet inte vilken gång i ordningen. Det är betydligt bättre än vad 7:an var när den kom. Den blir nog riktigt bra med 8.0.20 kommer efter sommaren. ;-)
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...