Zither Postat 2 februari 2015 Postat 2 februari 2015 Hej! Nu får ni ursäkta å gärna skratta lite men jag har problem med att ställa in Mixer-controll knapparna på min Focusrite-Saffir Pro24DSP Pluggade in en skivspelare baktill på analog line ingång nr 3 å 4. Sedan är det stopp. Kvittar vilka knappar jag trycker på, jag får inte ut något ljud. Att speal av en wav fil med wav-spelaren går bra. Då rör sig mätarna. Däremot så kvittar om jag vrider på volymratten samt stänger av alla sex blåa utgångar, det låter ändå, ljudet måste regleras från wav-spelaren. Tidigare så funkade de, förstärkaren-högtalerite är anslutna till utgång 5 å 6 på baksidan. Skickar med en bild av mixer. Tack.
Kassettporta Postat 3 februari 2015 Postat 3 februari 2015 Ta gärna en skärmdump så att man ser routerinställningarna istället för VRM-läget. Tycker mig se ett par tokigheter redan nu, men dom ska vi nog kunna lösa. 😉 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.