hackeman Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Insåg precis att din config.cfg var readonly, därför min config aldrig sparades. Får dock inte tillbaka set cl_vwep, vetefan varför. Har addat dig på msn.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
miren (oregistrerad) Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Nu finns det en mindre zipfil med Quake2 att hämta, 122 meg. http://www.krokodil.net/quake2_fixed.zip. Servern är uppe på adressen www.krokodil.net och om inte det funkar så har jag för tillfället adressen 213.113.155.8. Spela lite nurå 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 Näe nu måste jag sluta scrolla 🙂 Ja, det är så dags! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 Hej! Jag använde långfingret istället för pekfingret! Har jag utfört övningen felaktigt nu då? Finns det risk för skador därför? 🙂 orolig//:musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 (redigerat) Nu finns det en mindre zipfil med Quake2 att hämta, 122 meg. http://www.krokodil.net/quake2_fixed.zip. Servern är uppe på adressen www.krokodil.net och om inte det funkar så har jag för tillfället adressen 213.113.155.8. Spela lite nurå Jag är med om du sätter upp en Q3A-server.. Q2 är ju tråkigt. edit: oj.. Det var visst ett väldigt gammalt inlägg såg jag.. Redigerat 6 oktober 2005 av VacUm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 hmmmm...Mitt pekfinger behöver inte alls motion. Ni ska bara se den Freakiga muskeln jag fått av att spela trummor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 10 juni 2006 Dela Postat 10 juni 2006 Sådärja! *övat klart* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.