Jump to content
Annons

Melodifestivalen 2015

Recommended Posts

Postat

Ändå sitter jag och kollar. 😄

Och där har du svaret. I duell nr 2 hoppas jag på Kvinnaböske. Jag gillar helt enkelt inte damens sätt att sjunga.

Annons
Postat (redigerat)

... bara inte den där Groupielåten går vidare så finns det någon rättvisa här i världen.

Landets musikhögskolor kör ju varje år sin egna variant av melodifestivalen: Riks-smask. En parodi, fast låtarna o framförandena är ofta bättre än förlagan 😛 Var med i första säsongen själv. Där hade Groupie-låten passat perfekt 😉 Redigerat av Signia
Postat

Fiasko hela skiten .haha! nä Tittar i bland,men slår över till en annan kanal,så fort det blir dåligt.

Skäms kudde lixom.

Slejnard det va bättre förr.Till och med den där Bredkäftade grodan Pernilla va ball ,med högt c,Herrey's va guld och Carola va Singel, haha..

Nä tycker det spårat ur helt klart .. Inget punch i skiten längre..

Adjö!

Postat

Jag skall lägga en förmögenhet på att rösta fram Hasse Andersson. Det får kosta vad det vill.

Postat

Jag skall lägga en förmögenhet på att rösta fram Hasse Andersson. Det får kosta vad det vill.

...Helt rätt! Man får ju ändå inte ta förmögenheten med sig in i himlen.

• Gilla 1
Postat

Så här sitter oddsen inför morgondagens final hos ett av spelbolagen.

Oddsen på Melodifestivalen 2015 – Vinnare

Måns Zelmerlöw 1,25 Jon Henrik Fjällgren 4,75 Mariette Hansson 12,00 Eric Saade 15,00 Isa 25,00 Hasse Andersson 35,00 Jessica Andersson 65,00 Dinah Nah 75,00 JTR 75,00 Linus Svenning 75,00 Samir & Viktor 75,00 Magnus Carlsson 80,00

Postat (redigerat)

Så här sitter oddsen inför morgondagens final hos ett av spelbolagen.

Oddsen på Melodifestivalen 2015 – Vinnare

Måns Zelmerlöw 1,25 Jon Henrik Fjällgren 4,75 Mariette Hansson 12,00 Eric Saade 15,00 Isa 25,00 Hasse Andersson 35,00 Jessica Andersson 65,00 Dinah Nah 75,00 JTR 75,00 Linus Svenning 75,00 Samir & Viktor 75,00 Magnus Carlsson 80,00

Vore rätt intressant att se hur stor växelverkan är; alltså hur mycket kännedomen om oddsen påverkar folks röstning. Även media skriver ju i viss mån om oddsen, så siffrorna når kanske fram bättre än man först kan tro.

Fan, har inget inplanerat tills imorgon kväll. Måste hitta på nåt, annars hamnar man ju här lik förbannat ...

Redigerat av Signia
Postat

Nu "smäller" det snart. Hoppas inte jojken vinner. Annars tror jag Groupie har störst chans att gå hem internationellt. Sånt där trams går hem ibland. Annars tycker jag att materialet är ganska anonymt. Dom där "popgrabbarna" låter alltid likadant.

Postat

tycker att groupie är en räTT tråkig låt.

Det tycker jag med, men kidsen gillar den. Den lär va klart mest spelad på Spotify.

Postat

Dirty Loops nu. Coolt! 😎

Verkligen oväntat att få höra något sånt här på mellon,

helt underbart 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.