Blue Postat 26 januari 2015 Postat 26 januari 2015 Hej! Jag har ett problem med Logic & Sylenth1. När jag öppnar sylenth1 på en melodi och väljer preset så byter den automatiskt preset till den högst upp i banken, och detta händer bara när jag börjar om melodin. Svårt att förklara hoppas ni förstår ändå 🙂
Linus Postat 26 januari 2015 Postat 26 januari 2015 Du har en Program Change i midispåret alt. i Inspectorn för instrumentkanalen. 1
Blue Postat 26 januari 2015 Trådstartare Postat 26 januari 2015 Du har en Program Change i midispåret alt. i Inspectorn för instrumentkanalen. Hej! Förstod tyvärr inte riktigt vad du mena, skulle du kunna förklara steg för steg kanske? Tack
Blue Postat 27 januari 2015 Trådstartare Postat 27 januari 2015 (redigerat) Det kan va för det liger kvar data i midin sen innan.det du kan göra är öppna piano rollen på programvaran du kör och se om du kan hitta felet i nån browser och sen är det bara ta bort och se om det blir nån skillnad om det är det som är problemet./R Hej! Nej det var inte det som var felet. Detta händer endast med Sylenth1 och jag har provat göra ett nytt projekt för att kolla om det är något fel med projektet och det är samma problem. Skumt... 🤪 Redigerat 27 januari 2015 av Blue
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.