Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej! Jag har ett problem med Logic & Sylenth1. När jag öppnar sylenth1 på en melodi och väljer preset så byter den automatiskt preset till den högst upp i banken, och detta händer bara när jag börjar om melodin. Svårt att förklara hoppas ni förstår ändå 🙂

Annons
Postat

Du har en Program Change i midispåret alt. i Inspectorn för instrumentkanalen.

• Gilla 1
Postat

Du har en Program Change i midispåret alt. i Inspectorn för instrumentkanalen.

Hej! Förstod tyvärr inte riktigt vad du mena, skulle du kunna förklara steg för steg kanske?

Tack

Postat (redigerat)

Det kan va för det liger kvar data i midin sen innan.det du kan göra är öppna piano rollen på programvaran du kör och se om du kan hitta felet i nån browser och sen är det bara ta bort och se om det blir nån skillnad om det är det som är problemet./R

Hej! Nej det var inte det som var felet.

Detta händer endast med Sylenth1 och jag har provat göra ett nytt projekt för att kolla om det är något fel med projektet och det är samma problem.

Skumt... 🤪

Redigerat av Blue

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.