Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej,

Har köpt macdator och är ny med det. Har både garageband och logic pro x.

Har sedan tidigare waves complete v7 men får inte den att fungera i något av programen, har lyckats installera andra pluggar men inte denna. Jag har installerat och kört registry. (letade upp waves pluggarna och angav den mappen, antog att det var så) ser att wave shell ligger i samma mapp som de andra pluggarna audio/components/.

Men jag får inte upp några pluggar. Är det så att pluggarna är i 32bit?

Funkar de inte på os x Yosomite 10.10.1?

Någon som har några tips eller ideér

Tack David

Annons
Postat

64 bit till Windows kom inte förens version 9.. Trodde på v 8 an .. så v 7 och v 8 är bara 32 bit..Tycker det är lite dåligt av dom .. Att sälja Dyra Pluggar i 32 bit..nu 2014-2015.. Tog hem V 9 för en upp gradering av min Rullbands plugg .skulle dom ha 40 dollar för.. Äh Håller mig till Gratis pluggar. fult att ligga efter med dess dyra plugins.. Tjipp

Postat

Har hela paketet med Nomad Facktory. Dom kör uppdateringar hela tiden .. Waves ligger ruskigt efter.har kört Nomads i 64 bit..Länge nu ..Ville bara ha Kramer .kär Jbridge på denna .. För dom vill ha 40 $ runt 340 kr .fast man äger den redan ..Gamar ..så deras filosofi funkar inte på mig ..

Postat

Tror faktiskt inte att den kommer funka. Waves har ju sitt eget waveshell. Waves finns inte heller med om man tittar på pluggar som 32 lives stöder.

Annars är det en utmärkt produkt som jag själv använder!

Postat

Det fungerar i Logic 9 på Waves pluggarna . Det gör så att man slipper använda

Logic´s 32 bitar bridge som förövrigt kraschar ofta .

Det gör även att man slipper det extra fönster som poppar upp .

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.