prototyp Postat 11 januari 2015 Postat 11 januari 2015 (redigerat) Vart är ni riktigt duktiga producenter i Stockholm med höga mål och världens passion för musik? Är även väldigt sugen på att dela en studio med någon som lägger ner sin själ i sin musik som jag 🙂 Jag ska nå mitt mål, frågan är bara, följer du med? Jag vill börja jobba med mer folk, här kan ni lyssna på mina produktioner; www.soundclick.com/Mainstar Med vänlig hälsning, Douglas Redigerat 11 januari 2015 av Linus Befriade rubriken från CAPS LOCK. /mod
prototyp Postat 11 januari 2015 Trådstartare Postat 11 januari 2015 (redigerat) Glömde tillägga att vad jag siktat in mig på hitils är då alltså hiphop / RnB etc etc (new school då alltså / radio vänligt) men är även väldigt intresserad av EDM / house och har precis börjat läsa lite / studera genren, är väldigt musikalisk och bra på melodier så inom house kan jag nog också bli väldigt duktig bara jag lär mig grunderna. Producerar i Logic. Redigerat 11 januari 2015 av prototyp
prototyp Postat 11 januari 2015 Trådstartare Postat 11 januari 2015 Kanske är du t .ex en house producent som jag kan lära mig mycket av samtidigt som du kan lära dig mycket av mig, lite hiphop breakdowns i house låtar finns det verkligen inte tillräckligt utav, om ens något? 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.