Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Vart är ni riktigt duktiga producenter i Stockholm med höga mål och världens passion för musik?

Är även väldigt sugen på att dela en studio med någon som lägger ner sin själ i sin musik som jag 🙂 Jag ska nå mitt mål, frågan är bara, följer du med?

Jag vill börja jobba med mer folk, här kan ni lyssna på mina produktioner;

www.soundclick.com/Mainstar

Med vänlig hälsning, Douglas

Redigerat av Linus
Befriade rubriken från CAPS LOCK. /mod
Annons
Postat (redigerat)

Glömde tillägga att vad jag siktat in mig på hitils är då alltså hiphop / RnB etc etc (new school då alltså / radio vänligt) men är även väldigt intresserad av EDM / house och har precis börjat läsa lite / studera genren, är väldigt musikalisk och bra på melodier så inom house kan jag nog också bli väldigt duktig bara jag lär mig grunderna.

Producerar i Logic.

Redigerat av prototyp
Postat

Kanske är du t .ex en house producent som jag kan lära mig mycket av samtidigt som du kan lära dig mycket av mig, lite hiphop breakdowns i house låtar finns det verkligen inte tillräckligt utav, om ens något? 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.