Johan Brynte Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 Tänkte sätta igång göra beats till hiphop och sånt reggae. Har riktigt bra mic med skydd och så. Riktigt bra greja 😄 SÅ om du e sugen kan vi sätta ihop lite låtar. Gjorde ett snabbt test beat. Så härt låter mic och allt. och min röst e normalt väldigt mörk och dålig. Hahah roligt test. http://www51.zippyshare.com/v/63340226/file.html men tänk på kvaliten på zippyshare får det låta chorus liknande. Vore kul med sammarbete ser fram emot. Tänkte vi kunde sitta prodda hemma hos mig och så. Hör av dig johan. Stockholm.
P-zafeys Postat 8 januari 2015 Postat 8 januari 2015 Vore riktigt kul, vet dock ej om just Reggae är min grej.
Johan Brynte Postat 10 januari 2015 Trådstartare Postat 10 januari 2015 (redigerat) behöver inte va reghgae. meanr typ all musik. Menm främst hiphop. vart bor du? Redigerat 10 januari 2015 av Johan Brynte
Fille -Real Thing- (oregistrerad) Postat 9 februari 2015 Postat 9 februari 2015 (redigerat) Hej jag är väldigt bra på att skriva texter samt rappa hook me up så gör vi låtar broshan. FInns inget beat jag inte kan rappa på. Hör av dig på min mail pvesovic@gmail.com Med vänlig Hälsning Fille V Redigerat 9 februari 2015 av Fille -Real Thing-
Msel Nebie Postat 17 februari 2015 Postat 17 februari 2015 Kan ni slänga in mig i grejen. Jag är både en grym rappare (rappat flertals gånger i konserter) och en producent med några beats. Fråga mig ifall ni vill höra en av dem. Mvh Msel Nebie msely_1@hotmail.com
Msel Nebie Postat 17 februari 2015 Postat 17 februari 2015 Kan ni slänga in mig i grejen. Jag ör både en rappare och grym producent. Mvh Msel Nebie msely_1@hotmail.com
Erik dP Postat 18 februari 2015 Postat 18 februari 2015 Kul att se en tråd där många har ett bra självförtroende! Fortsätt så.
Johan Brynte Postat 2 mars 2015 Trådstartare Postat 2 mars 2015 chilla. Kom precis tillbax. har vart lite upptagen. Håller på programerar klart några synthar. sen tänker jag komma tebax se om någon fortfarande är intreserad. Visa gärna någonting ni gillar också så jag vet vad ni kör för hip hop stil.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.