Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
PS. Itzhak - du vet väl att förebilden för ditt alias också är skåning? :rolleyes:

lugna ner dig vännen. jag ironiserade bara i en tråd som ju handlar om fördommar.

jag är hemligt kär i dig egentligen.

Ok, då hälsar väl jag och mitt "bollträ" på ändå, fast i annat syfte. 😄

Annons
Postat
Kul! 😛

Men "black" och "svart" syftar ju på vad deras ras ofta kallas (eller kallades), snarare än den egentliga hudfärgen. 😆

Jo.

Så var jag ju seriös också.

De har f.ö. inte svarat.

Postat
Kul! 😛

Men "black" och "svart" syftar ju på vad deras ras ofta kallas (eller kallades), snarare än den egentliga hudfärgen. 😆

Jo.

Så var jag ju seriös också.

De har f.ö. inte svarat.

Vilken email adress skickade du till? Jag skulle gärna skicka ett fint brev till Stig Wallin, men jag hittar inte hans email adress... eller bostadsadress för den delen. Finns 85 st att välja på i Sverige.

Postat
Vilken email adress skickade du till? Jag skulle gärna skicka ett fint brev till Stig Wallin, men jag hittar inte hans email adress... eller bostadsadress för den delen. Finns 85 st att välja på i Sverige.

info@cmr.nu skickade jag till.

Men som sagt, det är nog ingen större idé att skicka dit.

Postat
Fick två roliga mail apropå glasshysterin...kunde inte låta bli att slänga upp dom:

http://cissiomicke.se/humor/gbglass.html

😎😛

Folk som är aningens mer skillad med photoshop än jag.

Apropå inget. Det är JÄVLIGT roligt att det är den nya GB glace logon på bilderna från Hitler. Jag menar, det bevisar ju att han verkligen lever.

Eller?

Postat

det är betydligt enklare än att göra musik.... 😄

Bara man tar tid på sig så kan de flesta göra det med lite övning, men skillnaden mot de duktiga är att de inte behöver några timmar för en sån där bild....😆

Men just dom här har inte jag gjort, nej.

Postat

det är betydligt enklare än att göra musik.... 🙂

Bara man tar tid på sig så kan de flesta göra det med lite övning, men skillnaden mot de duktiga är att de inte behöver några timmar för en sån där bild....😄

Men just dom här har inte jag gjort, nej.

Håller med. Ibland önskar man det vore lika lätt att slänga ihop en låt som att göra ett bildmontage. Sen är det ju rätt skönt att ens bildmontage sällan blir lika detaljanalyserade som ens låtar... puh. 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.