Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)

Blev bara en kort promenad. Måste ladda batterierna för en längre fotopromenad. 😠

Nää, på en kontorsstol. 😑

Kontorsstolar har väl inga tummar? 😕
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Drack kaffe igår och i förrgår - fick ont i magen. Kroppen/magen ville inte ha kaffe men jag ville. Så jag får hålla mig till te i fortsättningen. Man ska lyssna på sin kropp! Inte bara när det gäller rap och prutt alltså...

Prat?

Link to comment
Dela på andra sajter

kan man det 😕 öht?!

Jag jobbade ett par dar i veckan från lunch till 9. När jag åkte hem dessa dagar hade jag inte ätit något annat än mackor och liknande. Det blev mycket pizzor dom åren.

Nu har det väl gått över, men nu har jag ingen bil och då blir det krångligt eller dyrt.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Är det inte fidden som har monopol på sånt där? Det är aldrig nån som garvar åt mina ordvitsar.

Trodde att det var steropol på den typen av musikerhumor.. ☺️

många skrattar åt min vitsord dock... 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Hoppas portan jag skickade till min polare kommer fram idag. 🙂 Vore kul att få göra en låt med henne. 😄

😉

😏
Link to comment
Dela på andra sajter

Det kändes ju onaturligt när du inte använder leisar, Neo. 😑

Du skulle ha sett hur det såg ut innan jag kom hit. Då var det mer finkar än bokstäver. En forumist anmodade mig att för i helvete börja använda smileys.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Du skulle ha sett hur det såg ut innan jag kom hit. Då var det mer finkar än bokstäver. En forumist anmodade mig att för i helvete börja använda smileys.

Jag var faktiskt här innan dig. På den tiden när det var Grahn, Pico, Marcus Rombo och per A 55 som stod för spammet. Jag hade flera tusen poster i storforat med innan mitt konto raderades. 😉

Då jagade vi PT mycket mera aktivt (det är därför man loggar in osynligt så att andra PT jägare inte skulle vet att man var inne på forumet) ock de långa inläggen med bara en eller ett par smileys och ingen text, var vanliga då med. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...