Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Mello behöver mer lidelse i konsten. Typ såhär.

https://www.youtube.com/watch?v=_dZ3J02UAGs

😱 :ph34r: 😱 :ph34r: Du skrämde skiten både ur mig och mina hundar med den länken. Hade kollat på nyheterna och hade volymen på jätte högt för att kunna höra medans jag dammsög lite. Så när han började skrika så lät det sjukt högt här. 😆 :lol:
Link to comment
Dela på andra sajter

😱 :ph34r: 😱 :ph34r: Du skrämde skiten både ur mig och mina hundar med den länken. Hade kollat på nyheterna och hade volymen på jätte högt för att kunna höra medans jag dammsög lite. Så när han började skrika så lät det sjukt högt här. 😆 :lol:

😆

Sorry mannen 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Är det nån som läser mina inlägg?

Jodå! Men jag hatar melodifestivalen så jag kommenterar inte de inläggen. 😉
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

😆

Sorry mannen 😊

Du gjorde mig en tjänst. Hundarna började yla och jag kom då på att jag lovat att spela i dem när de ylar. 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Du gjorde mig en tjänst. Hundarna började yla och jag kom då på att jag lovat att spela i dem när de ylar. 😄

Verkar trångt och varmt men lite mysigt.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag har ju egentligen inget emot melo av princip, men musiken brukar vara så tråkig att jag inte har någon behållning av det spektaklet. Tröttnar fort på Idol, X-factor osv med. 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ju egentligen inget emot melo av princip, men musiken brukar vara så tråkig att jag inte har någon behållning av det spektaklet. Tröttnar fort på Idol, X-factor osv med. 😐

Samma här! Det är ingenting nytt i musiken nu mera. Bara en massa återupprepning i nytt omslag. Som det alltid har varit.

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Va menar du.

Dom brukar säga så där i amerikanska tv-serier när nån dyker upp. "Whar ar you doing here?" Och sen får dom ett svar. Har aldrig förstått mig på det där. Skulle testa om det funkar på svenska. Det gör det visst inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom brukar säga så där i amerikanska tv-serier när nån dyker upp. "Whar ar you doing here?" Och sen får dom ett svar. Har aldrig förstått mig på det där. Skulle testa om det funkar på svenska. Det gör det visst inte.

😆
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...