Neosus Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 Bra jobbat Sverige! Nu ska ja sätta på Rönndahl! 😑
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 Foppa hade varit bättre om han varit fegare. Jo på sätt och vis så håller jag med även där. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 Det är nog väldigt sant... inte helt rättvist att jämföra med foppa, tyckte ovechkin var direkt dålig när jag såg honom i NHL en av säsongerna när han var som bäst, ändå gjorde han poäng i varje match xD hade väl den där minnesbilden av en ständigt skadad foppa som haltade genom hela försvaret, åkte runt målet och la in pucken köksvägen i den där OS-matchen... Men Foppa var ju grym på att ta tacklingar så att den som tacklande honom var den som föll. Detta utan att Foppa själv tappade pucken. 😎
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 Ranta Runt i Rinke Strand runt riken menar du väl?
slejnard Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 Heja Sverige! Är Holmström Thomas Holmströms son?
slejnard Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 Såg ju att ni sa lillnyllet är stornyllets så. 😳
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 (redigerat) Nu ska jag se om jag klara mina två rätt på På spåret. Laters all! 🥰 Redigerat 2 januari 2015 av k9
slejnard Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 Vi åkte iväg en sväng i snöstormen så missade stora delar av matchen men det gick ju vägen ändå. 🙂
slejnard Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 Ranta Runt i Rinken 😄 Finnarna var hack i hälinen!
slejnard Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 Vahettere ... fick mjukpepparkaka anisbock å kaffe dit vi var. He gott!
slejnard Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 Vilken kanal går kanadas match i? En av dom bästa nationalsångerna
Fidden Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 Vilken kanal går kanadas match i? den börjar väl typ 2? Tjeckien vs slovakien nu. Kan fulstreamas från någon sida som jag inte vågar länka till.
slejnard Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 Brukar sällan klaga men har iaf klagat på vägarna i vår kommun till vägverket. Plogningen är under all kritik! Kosta på mig ett mail.
Den Gode Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 den börjar väl typ 2? Tjeckien vs slovakien nu. Kan fulstreamas från någon sida som jag inte vågar länka till. Mitt mobila bredband tillåter inte sånt. Undrar om den inte går i 10:an?
k9 (oregistrerad) Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 En av dom bästa nationalsångerna http://youtu.be/zwDvF0NtgdU 😮 😛
Memphis Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 (redigerat) Era mammor 😆 Apropå trådlös streaming så är Apple tv riktigt bra tycker jag. Vi har inga tv-kanaler utan bara Apple tv och Netflix. Streamar musik utan problem också. Indeed, kör samma och tycker det funkar klockrent. På tal om Mac så blev jag väldigt förvånad idag när det ringde i datorn när telefonen ringde 🤪😛 Var väl i senaste uppdateringen, 8 de lagt till det om jag minns rätt. Plus att man får sms (iMessage) i datorn. Redigerat 3 januari 2015 av Memphis
slejnard Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Japp! Har iaf förberett för golvbets och skottat!
Recommended Posts