Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Efter att vår förra basist hoppade av så tog jag bort honom från Facebook pga hans extrema åsikter jag inte orkade med. Idag gick jag av ren nyfikenhet in på hans profil. Och möts av följande status:

Nu får dom fan börja pricka av varenda jävla Islamist. Slutar snart med att alla länder avrättar, utom Sverige. Och vart fan kommer dom som flyr ta vägen. Ska jag betala skatt för att bidra för rehabilitering för en jävla terroristjävel nu oxå...

Jag skäms att jag har spelat i samma band som honom. Jag hoppas jag aldrig behöver ha med honom att göra igen.

Och ja, jag försökte ta diskussionerna med honom men kan inte påstå att jag nånsin tog mig igenom denna mur av hat, vare sig jag var vänlig, lyssnade eller arg och konfliktsökande. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Dra en ronk! Fast helst innan du går ut.

Promenad efter ronken! Promenader e bra för själen.

Fan man kanske borde vara lite spontan och gå ut och ta en ronk ☺️

näj, ska gå och köpa lite strängar, söka ett par nya extrajobb, lyfta skrot samt försöka få lite plugg gjort innan middagen. då har iaf nåt vettigt blivit gjort 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter att vår förra basist hoppade av så tog jag bort honom från Facebook pga hans extrema åsikter jag inte orkade med. Idag gick jag av ren nyfikenhet in på hans profil. Och möts av följande status:

Jag skäms att jag har spelat i samma band som honom. Jag hoppas jag aldrig behöver ha med honom att göra igen.

Och ja, jag försökte ta diskussionerna med honom men kan inte påstå att jag nånsin tog mig igenom denna mur av hat, vare sig jag var vänlig, lyssnade eller arg och konfliktsökande. xD

Man blir förbannad på folks trångsynthet och okunskap. Inkompetenta jävla idioter äre.. 😏

Dom utlänningar jag har att göra med är i alla möjliga religioner och kulturer och jag har inga som helst problem med dom. Trevligare människor finns fan inte!

Jäla skit! 😠

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

För att inte tala om dessa norrlänningar! Det måste ju blåsa som fan däruppe av allt jäkla tjuuande! 😠😛

Schuuuuu! Man blir för......................................kyld. 😳😄

Edit: Stavade schuuu fel.

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...