Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Haha! Skönt knasig PT. 🥰 :wub:

k9 (oregistrerad)
Postat

Så där! NU kan jag skriva igen. Min hundar bäddade ner mig i soffan så jag vågade inte röra på mig, för att inte störa dem. 🥰

Två roliga matcher på rad är inte illa som avslutning på julen. 🙂

Finland möter tydligen Kanada när vi är klara med dem.

k9 (oregistrerad)
Postat

haha! Kul att likna en hockyspelare som ska få några stygn av en läkare med en F1-bil som man måste byta däck på. 😳😆 :lol:

k9 (oregistrerad)
Postat

4-1 nu

Kanada kommer var sjukt griniga när det möter Finland. Hoppas att de håller det juste ändå. 😠

k9 (oregistrerad)
Postat

5 mot 3 PP nu för oss. 😎

k9 (oregistrerad)
Postat

Snyggt BP av Kanada, tyvärr. 😠😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Utmanar du lord spamalot? 😛

k9 (oregistrerad)
Postat

5 mot 3 för Kanade nu... 😳😱

Och en time out från dem... spännande.... 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Ouuuch! Baklängesmål nu... 😠 Snyggt mål dock. 😎

k9 (oregistrerad)
Postat

Svenskt målvaktsbyte... i ett känsligt läge... 😳 :blink: 😱 :ph34r: 😱

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu måste Kanada sätta ett mål i minuten utan att släppa in något för at matchen ska gå till OT.

Ja, mystiskt. Magsjuka? Härjar i finska laget...

Ja just det ja. 😏😱 :ph34r:
Postat

Jah där satt den i öppen kasse!

Utmanar du lord spamalot? 😛

Näh, är nöjd med att vara PT kung. ☺️😳 Fast där har jag legat av mig det sista.
k9 (oregistrerad)
Postat

😮 Jaha! Vad gör man nu då? 😳

Undrar om man skulle beta 30 dagar för wolrd of warcraft.. 🙂

Postat

😳 Jah... Nu är det den där perioden på nyårsafton jag kallar perineum eller mellangården. Det händer inget speciellt, varken eller. Man börjar småäta, julskinka, bullar chips, öl bara nyttigheter således.

Nu är det en väntan innan man ska skicka nyårs sms och upptäcka att precis hela Sverige fått samma idé samtidigt och linjerna brakar ihop. Ring klocka ring och den där snubblande betjänten och sedan kan man andas uuuuut.

k9 (oregistrerad)
Postat

Det finns dussintals IRL GTAs där ute. Det var kul med en japansk variant. Lika kul alltid dessa, en del gör det ju så djävla bra. ☺️

Get away menar du väl? Inte GTA, eller ? 😳
k9 (oregistrerad)
Postat

Själv sitter jag med en skotträdd hund som hatar nyår mer en något annat. Så jag får sitta nära henne i minst två timmar framåt. 🙁🥰🙁 :(

Postat (redigerat)

Själv sitter jag med en skotträdd hund som hatar nyår mer en något annat. Så jag får sitta nära henne i minst två timmar framåt. 🙁🥰🙁 :(

🙁 Åh, hade hund en gång men den blev aldrig så skotträdd. Den satt i bilen och väntade p mina skjutsessioner på skjutbanan o då vande han sig väl. Tråkigt det där med skotträdsla... Redigerat av Dark Of Light
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.