Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Haha! Avslutar året med att bli kallad smygsossse och liberalisttroll i en politisk FB grupp. Komiskt på riktigt tycker jag. 😆 :lol: 😆

Redigerat av k9
Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

3 - 1 till USA nu. 🙁

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu är det 2-1 till USA igen.... 😮🙂

Nu är det 3-1 igen... 😏😛

fast nu kanske det målet också döms bort.... 😳 :blink: 🤪 :wacko: 😱 :ph34r: 😱

k9 (oregistrerad)
Postat

3-1 är det. Nu kommer nog Danmark inte ikapp längre. Tråkigt för dem, kul för USA 😄

k9 (oregistrerad)
Postat

Jobbigt att det blir två intressanta matcher samtidigt just nu ett tag. Vill ju egentligen följa Finland, och hoppas på silver till dem. samtidigt som jag räknar med att Sverige tar guldet i år. Så vill jag ju ha det med Sverige möter och besegrar Finland i finalen.

k9 (oregistrerad)
Postat

Spättmätt! 😄

Ni har hunnit en hel sida 😑

Var tvungen läsa kapp 😑

Soffläge nu ☺️

Kolla på JVM och dricka kaffe?
Postat

Jobbigt att det blir två intressanta matcher samtidigt just nu ett tag. Vill ju egentligen följa Finland, och hoppas på silver till dem. samtidigt som jag räknar med att Sverige tar guldet i år. Så vill jag ju ha det med Sverige möter och besegrar Finland i finalen.

Ja, jag har inget emot att Sverige spöar upp Finland lite grann! He vore roligt!

k9 (oregistrerad)
Postat

Här blir det glögg och gravad lax på knäckebröd. Blandar dyrt och billigt, men väljer bara gott. 😑🥰 :wub:

Postat

Tänkte inte på det 🙁

Du får väl...

... trappa ner.

AAAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAH...HAHAH... HAH... hrm

Ja, jag har inget emot att Sverige spöar upp Finland lite grann! He vore roligt!

😳
k9 (oregistrerad)
Postat

Bara dryga trekvart kvar till sändning av the match som avslutar året. 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Men om trappan är målad så kanske man kan leka vattenrutschkana ner för den?

k9 (oregistrerad)
Postat

😑 Bara om han använt vattenfärg

Tänkte inte på det. 😏

Fast man målar väl inte en trappa med färg som uppenbart är avsedd för vatten, eller vad? 😏

k9 (oregistrerad)
Postat

Så k9s förslag på lämplig nedkomst är högst orimligt. 😐

k9 (oregistrerad)
Postat

2 -1 till Finlands nackdel just nu. 😠

Gott nytt år alla rockare!

Det samma!
k9 (oregistrerad)
Postat

3-2 till Finland nu! 😄 :D 🥰 :wub:

k9 (oregistrerad)
Postat

Haha! Världens kortaste PP tog Finland med. Drog på sig en utvisning direkt på en PP tekning... smart va? 😏

k9 (oregistrerad)
Postat

3-3 rackarns vad spännande det blev just när den något viktigare matchen börjar. 😳😐😠🙁🙂😕😳🤪😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.