Neosus Postat 29 december 2015 Postat 29 december 2015 Jag har länge tänkt köpa PS4 men aldrig blivit av. Det hinner nog bli ett Playstation Schuuu innan slutet... för mig. Om det blir nått! Vi får C! Säger du D? D säger Ja! Aa! K!
Micke H Postat 29 december 2015 Postat 29 december 2015 Nu har det kommit riktigt, riktigt bra spel till den. ☺️
Pico Postat 29 december 2015 Postat 29 december 2015 [...] Nu fotar de väl mest bara. Fick lov att trolla deras hemsida lite... se om man kan lyckas lura fram den där hemliga karln. xD
Neosus Postat 29 december 2015 Postat 29 december 2015 NU jädrar har XAUTJING TJONG spammat ner hela forumet! 😄 Vagott!
CHAE Postat 29 december 2015 Postat 29 december 2015 NU jädrar har XAXAU spammat ner hela forumet! 😄 [...] H*n går all in 😳
slejnard Postat 29 december 2015 Postat 29 december 2015 NU jädrar har XAUTJING TJONG spammat ner hela forumet! 😄 Vagott! Jå jäklar å! 😄
k9 (oregistrerad) Postat 30 december 2015 Postat 30 december 2015 Har varit en vända till tandläkaren nu. Måste dit en gång till dock. Skönt att det gick och få en tid nu äntligen. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 30 december 2015 Postat 30 december 2015 Får läsa ikapp imorgon. För trött nu. Skulle bara se om ni nått 25 000, vilken nu ju nästan gjort. Så G'natt igen!
Overkill Postat 30 december 2015 Postat 30 december 2015 Fick lov att trolla deras hemsida lite... se om man kan lyckas lura fram den där hemliga karln. xD ☺️
Dark Of Light Postat 30 december 2015 Postat 30 december 2015 😳 0 person(er) läser just nu detta ämne 0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar 😮 Kpd! 😑
Dark Of Light Postat 30 december 2015 Postat 30 december 2015 Kollade någon av er på dokumentären om finska vinterkriget? Som jag länkade till igår. Nu först tittade jag på den. Insåg halvvägs att jag sett den tidigare. En höjdpunkt bland många var när en gammal dam håller kniv i handen och visade hur man använder den när ammunitionen är slut."Det är inte så bekvämt en sån här mellan revbenen" ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 30 december 2015 Postat 30 december 2015 Nu först tittade jag på den. Insåg halvvägs att jag sett den tidigare. En höjdpunkt bland många var när en gammal dam håller kniv i handen och visade hur man använder den när ammunitionen är slut. "Det är inte så bekvämt en sån här mellan revbenen" ☺️ Haha! Ju vilken mentalitet det folket hade under vinterkriget. Närde jagar strisvagnar med stockar och milotovkocktails så kan jag inte låta bli att tänka på Ewokerna från srar wars filmerna når de krigar mot imperiet med stockar och stenar.
Dark Of Light Postat 30 december 2015 Postat 30 december 2015 Haha! Ju vilken mentalitet det folket hade under vinterkriget. Närde jagar strisvagnar med stockar och milotovkocktails så kan jag inte låta bli att tänka på Ewokerna från srar wars filmerna når de krigar mot imperiet med stockar och stenar. Jah, vad är ett lasersvärd mot en välriktad molotovcocktail?Mentaliteten lever kvar än i dag... Hur är det med gaddarna nu då mannen? Hockey snart oxo! ☺️ Ja, just det. Kpd!
Neosus Postat 30 december 2015 Postat 30 december 2015 Mjaha! Dax att handla lite kaffe da! Jada jodå! Heda!
Dark Of Light Postat 30 december 2015 Postat 30 december 2015 Hade. Är välförsedd med kaffe, 5kg i skåpet. 1-0 efter 13 sekunder. ☺️
Neosus Postat 30 december 2015 Postat 30 december 2015 SÅderja da jada joda då vart kvällen räddad! Schuuuuuuuuuuuuuuuu!!! ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 30 december 2015 Postat 30 december 2015 Somnade på soffan ock missade första perioden helt. Grrr! Blir nog ingen rolig match att kolla på om inte våra grabbar börjar slarva en massa Men et vore ju tråkigt det med. SÅderja da jada joda då vart kvällen räddad! Schuuuuuuuuuuuuuuuu!!! ☺️ Vad händer? 😲
Recommended Posts